Ahaja haai (:

ik pc weer eens en toen zag ik van: Heeee dit is dood (: Dus vandaar dat ik deze onzin hier neerzet.
Duss.
Ik ben nu engels enzoo aan t doen en t is pittig saai. Book report fzoo. En zometeen ook nog fijn so leren..
Duss, dat doe ik nu.
Ik heb vakantie gehad (: En dat was pittig lui (: behalve donderdag met stage enzoo maar das macht nicht aus (:
Duss. Ik weet nooit wat ik hier neer moet zetten.
Ik heb een veaat epische twitternaam: @Ninjaahrwzzzjkj .. Dat je het even weet (:
Die Noren zijn ondertussen al een week en en paar dagen weg en nu hebben we honderdduizendmiljoenmiljard SO's enzoo gemist :| duss.
Ik wou alleen maar eem laten weten dat ik nog leef (:
Duss
CULTR 
dat was idioot (:

Reacties

Populaire posts van deze blog

mobielofoon

Instortende Martinitorens

Ahajaa Haai