Fietsen..

Ahahaja Haai mensen
Vanmorgen had ik zon blog iets vanaf mijn mobiel gepost, moet ik dus eerst op HTML drukken, anders kan ik niet typen, en dan klik ik weer op nieuw bericht en post het dan (:
Dus dat werkt ook en dat is dus wel koewl.
Vandaag was ook wel koewl, beetje met de Noren langs molens gefietst enzoo en toen ergens in Garnwerd (?) eem patat gegeten enzoo en toen naar eenofander museum gefietst met allemaal knopjes met dierengeluiden erin en toen wij dus zovan: 'PRESS ALL THE BUTTONS!' Dus dat was lol (:
Toen weer terug gefietst en dus had ik last van mijn achterste (na 4 uur fietsen)
Okee genoeg. Voor de rest onder het fietsen hebben we een hoop lol gehad maar ik kan nu geen fiets meer zien en gelukkig gaan we morgen naar de binnenstad (:
Ahahjaa.
Maar ik zit dit nog te ontdekken en kwam dr net achter dat ik pageviews heb van Amerika en ik heb nu ook de reacties opengezet, ook voor als je anoniem wilt reageren (:
Dat jullie het even weten.
Ik sluit dit af met een goeie grap: BLOEMKOOL

okee dat was t wel, zal jullie beeldscherm niet meer martelen (:
see you (:

Reacties

Populaire posts van deze blog

mobielofoon

Instortende Martinitorens

Ahajaa Haai